نان سنتی

در قسمت شب یلدا بهتون قول داده بودم که
 عکس هایی از نان سنتی برزک
بهتون نشون بدم
.پس برید ادامه مطلب وعکسا رو ببینید

با تشکر از همسایمون که اجازه دادن از نان پختننشون عکس بگیرم.

  









نظرات 10 + ارسال نظر
محسن جانجانی یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ

سلام.آدرس بدین لااقل برای یه بار بعد از چند سال یه لقمه نان تنوری سنتی اونم از نوع سیبی بخوریم.

سلام آقای جانجانی
منم آدرسی از نون سیبی ندارم . همسایه مونم نون بومی میپخت. نون بومی هم که قربونش برم همه جا برزک هست.

پدرام یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ

طرز تهیه نون سیبی رومیشه توضیح بدی?منم

طرز تهیه اش رو از مامانم میپرسم بعد تو وبلاگ میزارم.

محسن جانجانی چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

فراخوان ثبت خاطرات دوران پیروزی انقلاب اسلامی در برزک.جهت اظلاع بیشتر به وبلاگmohsenjanjani.parsiblog.com مراجعه فرمائید.

مهدی حدادی پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.sooshid.blogfa.com

لطفا من رو با نام مهدی حدادی ویا سوشید لینک کنید

دوست پدرام جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام
در جواب پدرام میخواست مبگم انشالا... خودم یادت میدم اگه بیای خونمون خاله پدرام

[ بدون نام ] یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ق.ظ

درجواب دوستمچشم اگربیام خونتون باید سیب تنوری وچای اتشیم هم بدی .

م-ن دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ http://barzok.rozblog.com

باسلام
من م-ن مدیر وبلاگ سرطان برزک شما را به دیدن این وبلاگ دعوت میکنم دیگر مافیا دل سرشت دیده و دل به رنگ کویر جاجانی...همه رو تو قوطی میکنیم مطمئن باشید با ایجاد این وبلاگ چند وقت پیش یکی از مسئولین خودش را خیس کرد حتما اطلاع رسانی کنید وگرنه .....من با هیشکی شوخی ندارم و از هیشکی نمیترسم مافیا که گندتونه میزارم تو جیبم پس تایید کن نظرمو ...
http://barzok.rozblog.com

اینا که گفتی به من چه؟ برو هر غلطی میخوای بکن

مقداد پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام نون پیازی هم عکسشو بزن کیف کنیم

mehrdad پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 ق.ظ http://barzokia.blogfa.com/

سلام به ماهم سر بزن
اگر تونستی یه کوچولو تبلیغ بکنم تا آشنا بشن آخه من نتونستم برم رو دیوار مرده شور خونه تبلیغ کنم برا وبم
مرسی

دلسوزان برزکی پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:33 ب.ظ

عملکرد شورا ی شهر و شهرداری گل بود وبه سبزی هم آراسته گشت
زباله ها به موقع جمع آوری نمی شه/لکه گیری و آسفالت معابر پیگیری نمی شه /موارد ایمنی که دیگه صحبتش را نکنید که نمونه اش سقوط ایستگاه اتوبوس روی یک نفر در محله سرگاول و.../بانک ملی در حال احتضار....
علت اصلی اون را باید در بی عرضگی شورا جستجو کرد و اون هم به خاطر عدم سکونت 3 نفر از اعضای شورا در برزک است یعنی واقعا" ساکن برزک شدن برای اونها افت داره ، شورا باید ساکن باشد تا مشکلات شهر را ببیند و با همه مسوولان شهر برزک در ارتباط باشد
عقب گرد برزک همچنان ادامه خواهد داشت مگر اینکه شورا اصلاح شود، اعضای شورا به خصوص غیر ساکنین در روز قیامت چه جوابی خواهند داشت و مطمین باشید آتش جهنم برای حمایت کنندگان شورای غیر ساکن سوزنده تر است
چشمان بیدار ببینید-گوشهای شنوا بشنوید -وجدانهای بیدار تذکر دهید فردا خیلی دیر است!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد