شاعران برزک

امروز در بخش شاعران برزک فقط یک شعر از آقای عباس خوش عمل کاشانی براتون میزارم. این شعر در مورد برزک گفته شده( این طور که به من گفتن ایشون علاقه ای زیادی به برزک دارن و به برزک هم اومدن از ایشون بابت این شعر ممنونم) 

 

شعری برای برزک

برزک و کوچه باغهایش را

 یاد دارم ز عهد کودکیم

بوده آن روستای اینک شهر

در همان عهد مهد کودکیم

****

من در آن دره ی نهان در کوه

جلوه های بهشت را دیدم

از دو چشمه که بودش ان دوران

آب نه شهد عشق نوشیدم

****

برزک ای شهر مردمان نجیب

هیچگاهم نرفته ای از یاد

صبحها در تو بود گلگشتم

عصرها روستای سعدآباد

****

زن ومردت همه شریف و نجیب

کودکانت صمیمی و ساده

وای بر من قریب چل سال است

گذرم سوی تو نیفتاده

****

برزک ای افتخار کاشانشهر

بر تو از من سلام و درود

گرچه ممکن نشد زیارت تو

در دلم جاودانه خواهی بود

(عباس خوش عمل کاشانی)

 

 

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
منوچهر روحانی ( سعید ) جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.sabzkadeyesaeed.blogfa.com

سلام
ورود شما را به جمع وبلاگ نویسان تبریک می گویم و از اینکه به معرفی شهر تاریخی و بسیار زیبایمان برزک پرداخته اید سپاسگزارم .
برایتان سلامت و توفیق روزافزون آرزو دارم .

منوچهر روحانی ( سعید ) پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ق.ظ http://www.sabzkadeyesaeed.blogfa.com

سلام

اگه دوست داشتید به وبلاگ دخترم سمانه به نام « سوسوی احساس » هم سر بزنید ( آدرسش توی لینک های من هست ) .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد